NaStyku.pl

Ewidencja ludności i dowody osobiste – wznawia obsługę

12 kwietnia 2021 r. Wydział Spraw Obywatelskich i Administracyjnych Urzędu Miasta w Zgorzelcu wznawia pracę na stanowisku obsługi dowodów osobistych i ewidencji ludności.
Zgorzelec: Ewidencja ludności i dowody osobiste – wznawia obsługę
Zgorzelec: Ewidencja ludności i dowody osobiste – wznawia obsługę

Obowiązujące godziny pracy Urzędu:

  • Punkt Obsługi Interesanta: od poniedziałku do piątku od 7.30 do 17.00
  • wydziały merytoryczne: poniedziałki, środy, czwartki od godz.7:30 do 15:30, wtorki od godz. 7:30 do  17:00, piątki od godz. 7:30 do 14.00
  • Urząd Stanu Cywilnego –  środa dniem bez obsługi interesantów

Niezmiennie preferowany jest kontakt telefoniczny, emailowy, ePUAP, natomiast bezpośrednie spotkania z interesantami w wydziałach Urzędu mogą mieć miejsce w sprawach niezbędnych i wyłącznie po wcześniejszym telefonicznym umówieniu terminu spotkania. W tym celu należy telefonicznie lub poprzez e-mail skontaktować się z wydziałem, którego pracownik  wyznaczy konkretny dzień i godzinę spotkania. Wykaz kontaktów wydziałów merytorycznych jest dostępny tutaj.

Nadal jedynym wejściem do Urzędu Miasta pozostaje wejście od strony ul. Warszawskiej.

 

Tagi

Komentarze

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treścia zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwe lub naruszające zasady współżycia społecznego.

Warto przeczytać

Zobacz również