Opis stanowiska:
- przyjmowanie interesantów i kierowanie ich do właściwych stanowisk merytorycznych,
- udostępnianie wzorów wniosków i formularzy oraz pomoc w ich wypełnianiu wraz z kompletowaniem wymaganych załączników,
- udzielanie informacji o trybie i sposobie załatwiana spraw,
- wystawianie faktur za pobór wody i odprowadzone ścieki zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,
- prowadzenie spraw związanych z obsługą korespondencji wychodzącej.
Wymagania:
- znajomość przepisów prawnych w zakresie:
- ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków,
- ustawy o rachunkowości,
- ustawy o prawach konsumenta,
- ustawy o ochronie danych osobowych.
lub zdolność do szybkiego opanowania wiedzy niezbędnej do prawidłowego i skutecznego wykonywania powierzonych obowiązków,
- znajomość obsługi komputera (Windows, MS Office, Internet),
- umiejętność redagowania pism,
- dobra organizacja pracy własnej i umiejętność bezkonfliktowej pracy w zespole,
- precyzja, sumienność i zaangażowanie przy wykonywaniu powierzonych czynności,
- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach problematycznych i konfliktowych,
- umiejętność kreatywnego myślenia,
- dokładność, punktualność, terminowość, odpowiedzialność, samodzielność, rzetelność, dyskrecja, komunikatywność,
- wysoka kultura osobista.
Informacja o warunkach pracy:
- praca wykonywana w budynku siedziby PWiK „NYSA” Sp. z o.o w Zgorzelcu, ul.Boh.Getta 1A,
- praca w podstawowym systemie pracy w godz. od 700 do 1500,
- praca biurowa, przy komputerze z wykorzystaniem urządzeń biurowych.
Zainteresowanych kandydatów prosimy o złożenie w sekretariacie Spółki do dnia 14.01.2022 r.
- życiorysu (CV)
- listu motywacyjnego
- ew. kserokopii dokumentów poświadczających posiadane kwalifikacje.
Prosimy o załączenie podpisanej odręcznie klauzuli:
Na podstawie art. 7 ust. 1 RODO oświadczam, iż wyrażam zgodę na przetwarzanie przez administratora, którym jest Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji „NYSA” Sp. z o.o. w Zgorzelcu, ul. Bohaterów Getta 1a, 59-900 Zgorzelec moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji na stanowisko Inspektor ds. Obsługi Klienta.
Powyższa zgoda została wyrażona dobrowolnie zgodnie z art. 4 pkt 11 RODO.
Zastrzegamy sobie prawo możliwości odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje.