Dlaczego warto korzystać z e-BOK?
Korzystanie z portalu e-BOK jest bezpłatne i przeznaczone dla wszystkich odbiorców usług świadczonych przez spółkę PWiK „NYSA” Zgorzelec, którzy zawarli umowę o zaopatrzenie w wodę i/lub odprowadzanie ścieków. Korzystając z elektronicznego biura obsługi klienta można na bieżąco monitorować zużycie wody, a tym samym je regulować oszczędzając pieniądze. Mają Państwo też stały wgląd w należności i salda co pozwala na dokładniejsze zaplanowanie domowego budżetu.
Warto też oszczędzać swój czas podając w formie elektronicznej stan wodomierza czy opłacić bieżący rachunek bez wychodzenia z domu.
Rezygnując z papierowej formy faktury na rzecz faktury elektronicznej wspólnie z PWiK „NYSA” Zgorzelec dbają Państwo o ekologię. Mniej zużytego papieru, kopert i znaczków to mniej ściętych drzew, które jak wiemy, są płucami naszej planety. Przede wszystkim jednak, korzystanie z e-BOK jest łatwe, przyjemne i intuicyjne dla klientów spółki.
Jak korzystać z e-BOK?
Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta jest przystępnie zaprojektowanym narzędziem mającym za zadanie ułatwić Państwu kontakt z PWiK “NYSA”. Do założenia konta dostępowego wymagane jest podanie danych umieszczonych na ostatniej fakturze. Następnie otrzymają Państwo wiadomość drogą elektroniczną, na wskazany przez siebie adres e-mail, z tymczasowym hasłem dostępu, które należy zmienić po pierwszym zalogowaniu. Pomyślna rejestracja umożliwi dostęp do funkcjonalności platformy.
W ramach tej usługi uzyskują Państwo dostęp do informacji dotyczących indywidualnych kartotek, w tym:
- aktualnego stanu konta,
- składników i wysokości opłat, terminów płatności,
- stanów liczników poboru wody,
- numeru rachunku bankowego do wpłat.
Zachęcamy do rejestracja już dziś, kliknij w e-BOK PWiK "Nysa"
Masz pytania? Wszelkie informacje związane z rejestracją do e-BOK można dodatkowo uzyskać w Dziale Obsługi Klienta PWiK “NYSA”: tel. 75 645 68 80 - 83.